Tisdag

2011-09-13 | 22:50:35 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Idag har jag fixat lite mer traderapaket och ett annat paket med vinsten från tävlingen, skrivit ett brev till en ny brevvän jag ska skaffa mig, hoppas de nya brevvännerna svarar bara, fått ett brev av en brevvän, ätit smaskens stekt strömming och potatis till middag, sen var en gubbe här som pratade om hundar, ja nu är det bara vänta och se när vi får ett samtal om att vi får hämta en hund från Sollefteå som vi ska bli fodervärd till. Spännande! Till en avelstik ska vi bli fodervärd till, får se när det dyker upp någon. Hoppas det blir snart någon gång, sen har bilen blivit lagad, woho, så jag kan åka på loppisen på söndag som en kompis ska stå på, superbra ju! Annars har jag cyklat till Coop för att köpa frimärken så jag kunde posta lite paket och handla lite mat. Kikat på Landet Brunsås och snart ska jag kolla igen om två program kommit in på vår tv så jag kan kika på dem, eller om jag ska kika på en liten film. Idag har jag mått helt okej faktiskt. Ganska skönt. Pratat med en fin internetvän i telefon har jag också gjort. Nu ska jag läsa lite bloggar.
Rolig bild på mig när jag simmar, åh jag saknar sommaren! Den gick alldeles för snabbt.

Puss

Amanda Jonsson

åhja, sommaren gick för fort. vips så var det höst.

2011-09-14    00:10:39    http://ajonssons.blogg.se/
Erika

Hoppas att nästa sommar blir en kanonsommar för det känns som om hela denna sommar gick mig förbi.

2011-09-14    08:21:12    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback