Söndagskvällens gosiga klädsel.

2011-09-18 | 23:20:02 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Efter jag duschat så tog jag på mig myspys kläder. Gosigt! =) Idag var jag på loppis igen, min kompis Erika stod ju och sålde där. Vi fyndade lite utav henne, två skivor, en film och en bok, ena skivan ska Sanna få och en grill. För sjukt bra loppispriser. Sen träffade pappa en bekant han pratade med länge kändes det som, men var nog egentligen inte så länge heh. Sedan åkte vi och hälsade på farmor, det var mysigt. När vi kom hem igen åt vi pannkaka och potatis och purjolökssoppa som mamma lagat, mumsigt. Sedan har jag mest tagit det lugnt, kikat på tv,druckit te, varm choklad och ätit kvällsfika. Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska kika på tv eller gå och lägga mig. Känns som om jag håller på att bli sjuk, har ont i huvudet, halsen, har nysit typ tusen gånger idag, känner mig jättetrött och så, men har tagit en alvedon i alla fall. Idag har jag postat paket till en vän också så nu har du något att se framemot hihi. Nu lyssnar jag på Veronica Maggio, hennes senaste skiva är brabra. Puss!

marie

sv: du kan ju ringa det där städföretaget du städade på ett tag, kolla om dom behöver lite hjälp nu?

2011-09-19    11:09:12    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback