Sannas snygga mysiga höstklädsel idag. <3

2011-09-25 | 00:34:05 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer

Sanna kikar sig i spegeln när hon märker att jag har kameran med mig ;).

Hon hade vart på bolaget, hon hade bråttom dit medan jag var rar och hjälpte en tant till hemköp som var vilsen, men jag skriver mer om det i nästa blogginlägg där jag lägger upp min dagens klädsel.

Hon var söt i håret och hade himla fina strumpbyxor på sig idag, blev lite avis allt jag. Men hon har ju alltid snygga kläder på sig så jag blir ofta avis, idag tex stod jag och kikade på hennes fina skor hemma hos henne och såg ett par jag gärna hade haft i min ägo ;).

Snygga shorts hade hon också och skorna var ju spexiga dom med, om det verkligen är något min syster älskar så är det skor,men skor är ju himla trevligt, finns ju faktiskt sjukt många snygga skor man skulle vilja ha.
Du är fin <3!

catarina

jag har säkert sagt det miljontals ggr förut ; men din syster borde skaffa blogg så stylish som hon klär sig jämt ;o

2011-09-25    07:54:19    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Fanny

Fin syster. Härligt med syskon, och det är något speciellt med systar:)

2011-09-25    09:41:50    http://blanchettleaf.blogspot.com
Sofia Schöön

Gillar hennes skor. ^^

2011-09-25    20:46:47    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback