River en vacker dröm.

2011-09-10 | 19:25:34 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Idag har jag gosiga stickade kläder på mig och ett par tights som jag fick av mamma när vi var på stan idag, bara ett par vanliga svarta,hur sköna som helst! Idag köpte jag mig äntligen ett par joggingskor som var på rea, så i morgon ska jag nog kanske inviga dem och ta en långpromenad :). Sen fick jag ett par andra tjusiga tights av mamma med, åt falafel i pitabröd för första gången som en korvgubbe säljer på stan, han säljer lite all möjlig mat, mums värre! Sen när jag kom hem har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och kikat på Gokväll Lördag. Klockan åtta ska jag kika på en film som heter ensam rävhane och sen ska jag kika på föreställningen dyngkåt och hur helig som helst med Mia Skäringer. Också har jag planterat Ljung ute, fint blev det! Skickat lite traderamejl och sådär. Myslördag! =)
-
Update:
Jag såg aldrig klart ensam rävhane den var inte så himla bra, nu ska jag kika lite på föreställningen dyngkåt och hur helig som helst. Men orkar inte se hela. Har sett lite Niklas mat och Tack för musiken också. Myspys. ;D

Mikaela

Superfin tröja!!



sv: Fried rice med rödlök, röd paprika och röda linser. Och curry! Supergott. Du får la komma och hälsa på och ha pyjamasparty! :D

2011-09-12    00:02:05    http://avadakedavra.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback