Onsdag

2011-09-21 | 18:10:14 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Idag har jag mest tagit det lugnt, läst lite tidningar, kollat i lite universitets kataloger och kikat på internet och hittat några spännande kurser och kommit fram till att jag nog ska söka några kurser på distans men jag hittade även spännande kurser att läsa i Umeå som inte är på distans då, men då får man väl pendla då. Ja. vi får se hur det blir! Måste även börja skriva ett cv och personligt brev snart och kontakta en person. Har nämligen hittat två spännande jobb jag ev ska söka. Vi får se hur det blir. Jag borde görat! De jobben jag hittat så skulle jag ju behöva pendla om jag fick dem också ;P.  Nu ska jag skriva ett litet brev och dricka mer te. Min hals har inte blivit riktigt snäll ännu. Ikväll är det Bonde Söker fru och Den stora matresan med Per Moberg som gäller. :)
Tänker inte ta något kort på dagens outfit då jag ser precis likadan ut som igår. Bjuder på en annan bild istället.
Hoppas ni har en fin onsdag. Puss!

Jag saknar sommaren, men om ett år är den här igen eller mindre än det, Sanna leker lite i vattnet i  höglandsjön hehe.

josefine

sv; tack så mycket! :)

2011-09-21    23:05:01    http://josefineca.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback