Om sånt som gömmer sig i mitt huvud.

2011-09-04 | 21:52:53 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Egentligen har jag sjukt mycket tankar inom mig just nu och en hel del oro inom mig. Men jag orkar inte skriva om det. Så jag hittar på fina saker istället som att läsa bloggar, skriva brev, lyssna på fin musik och göra sånt som jag tycker är kul som att baka och laga mat. Ni får fortsätta hålla tummarna för mig och blir det inte som jag vill att det ska bli så går det fler tåg. Jag kommer ha tur någon gång. Men hoppas jag har tur nu också. Det vore något det. Annars har jag en annan liten plan. Men jag har fina saker att se framemot också när det känns jobbigt som just nu, det känns såklart fortfarande jobbigt och tomt. Men det blir bättre för varje dag som går. Men jag tänker inte gå in i mappen hundkärlek på ett tag och titta på bilderna, för då blir det bara så jobbigt. Då börjar jag gråta och saknar henne ännu mer. Men hon har det bra nu, hon slipper lida nu när hon är i hundhimlen. Men när allt känns jobbigt har jag lärt mig att hitta på en massa saker om dagarna så man inte deppar ned sig totalt. Men jag orkar inte skriva något mer nu. Man kan ju inte blotta sig totalt i sin blogg. Men för alla känns ju livet jobbigt ibland. Så är det ju bara och jag hoppas verkligen jag får ha lite tur nu. Men vi får se hur det blir i veckan, om jag får ha tur eller inte.... Nu skrev jag om det ändå. Men man måste ju få skriva av sig lite i bloggen ibland. Det fina jag har att se framemot är ju att jag fyller år om mindre än en månad och att jag får besök av en vän om mindre än en månad idag också. :)
Puss.

catarina

styrkekramar på avstånd :( <3

2011-09-04    22:22:22    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Li

Tack snälla Lisa. Kram på dig!

2011-09-05    10:22:28    http://lithesupercat.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback