Måndag och nu regnar det här utanför sådär mysigt. Man vill mest bara kramas och dricka en massa te och prata om allt och ingenting tills man är så trött så man somnar tätt intill.

2011-09-26 | 23:18:01 | Direktlänk | Dagens outfit | 5 Kommentarer
1. Det kan vara klurigt att ta bild på sig själv ibland, men sitta på soffan funkar ju det med, kanske inte så bra för soffan men säg inget till pappa haha. Dessutom gillar han inte soffan längre hahah..... ;P.

2. Jag började leka med en bild lite när jag fixade lite med bilderna och jag tycker den blev rätt fin faktiskt.

3. Jag gillar inte bilden men jag bjuder på den ändå bara för att vi har så tjusiga servetter! Var ju de jag ville visa  hihi.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag så sov jag rätt så länge, min mamma väckte mig och då var klockan väldans mycket. Men jag behövde sova då jag inte somnade i tid natten till idag. Kunde inte somna. Men inatt ska jag nog kunna somna i tid eller snarare måste somna i tid då jag ska upp rätt så tidigt i morgon eller ah haha, tidigt för mig, typ 10-11 haha. ;P. Det är ju inte tidigt egentligen. Men tidigare än klockan ett usch usch. Ska fika med en vän i morgon. Det blir fint.

Men ja om den här dagen då, i dag fick jag brev av en jättefin vän och ett gott te var där i, mums. Annars så har jag tagit det lugnt, fixat ett traderapaket, skickat lite mejl, suttit här, vart på soptippen med pappa, fixat med tvätt, handlat mat på Lidl också med pappa, eller med min bror som pappa sa... När vi var inne på Lidl och fjantade oss, vi var nästan ensamma där också.. Så när jag sa godnatt till honom ikväll sa han " godnatt lillasyster" jag blev förvånad och sa " godnatt lillebror". Min pappa och jag har verkligen en sån där bror-syster relation med varandra eller sån där kompis relation. Man kan verkligen inte tro att han är min pappa ibland. När jag pratar med honom som han vore i min ålder :). Vi har samma musiksmak och älskar att gå på loppis bland annat. ;P. Min pappa är den bästa pappan man kan ha så är det bara. Min mamma är såklart bäst hon med! :).

Kikat på Ensam mamma söker, druckit te. Blivit arg över att en annons är borttagen från arbetsförmedlingen innan datumet för att söka det jobbet gått ut... Antagligen så hade väl redan många sökt det. Jajag vet inte. Mystiskt är det i alla fall. Får hitta andra jobb att söka då och söka en massa kurser som jag redan tänkt att läsa till våren. Nä. Nu ska jag nog göra en kopp rooiboste och kika på dagens avsnitt av halv åtta hos mig, läsa lite fler bloggar och lägga mig. Usch vad trött jag är. Har ont i kroppen också och vet ni vad? På måndag nästa vecka fyller jag år. Längtar. Ska nog baka lite gott till min födelsedag, måste städa en massa här också, man vill ju inte att det ska se förjävligt ut när ens kompis kommer och hälsar på. På söndag får jag besök. Längtar. Blir fint! :D Ska träffa en vän jag inte träffat på jättejättejätte länge. Längtar.
Påtal om inget. Vann i en tävling ikväll också. Glad tjej! Brukar ju aldrig vinna. Nu ska jag sluta pladdra hehe...

Puss!

Cecilia

Du är så fin!

2011-09-27    00:34:26    http://brandehav.blogg.se/
catarina

Haha eftersom jag jobbar på arbetsförmedlingen just nu mååste jag ju bara kommentera den där annonsen som försvann så mystiskt ;b antagligen är det någon som fått jobbet, för TIPS är att aldrig vänta med att söka ett jobb till sista ansökningsdagen, för arbetsgivare kollar på alla ansökningar som kommer in kontinuerligt, dom väntar liksom gärna inte till sista dagen. :-)

2011-09-27    08:19:49    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Lenita

åh, tjusiga servetter! jag har samma mönster på en kopp och en bricka! :)

2011-09-27    09:22:18   
Camilla Andersson

Det tycker jag du ska :) Åk med ryanair så kan du flyga billigt i alla fall :)

2011-09-27    17:02:35    http://camillalola.blogg.se/
Miranda

sv: ja den är verkligen jättemysig! Ett riktigt fynd! (:

2011-09-27    18:17:01    http://mirandamorgonvind.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback