Lördag

2011-09-17 | 21:16:12 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Tja, dagens klädsel bah! Har samma på mig nu också men en annan tjocktröja istället. Idag var jag på loppis i Västerhus, den var väl, ja, jag hittade ju ingenting, men pappa hittade lite koppar i alla fall, sen var vi på Johannas gammalt och nytt, där pappa fyndade också. Jag fyndade ingenting idag, skulle fynda, men så sa hon att tidningarna inte var till salu. Dåligt tycker jag... Var såna där gamla mystidningar och allt. Men jaja. Sen har jag bara handlat mat, vart hemma och slappat, umgåtts med mina föräldrar, mina systrar och min ena systers pojkvän också. Åt supergod middag idag, qourngryta och potatisklyftor och Sannas hemgjorda rulltårta till efterrätt som var supersmaskig! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Får se vad det blir.

Puss

LolloDollar

fin fina strumpisar!

2011-09-17    22:20:52    http://lollodollar.blogg.se/
Frida

Vad trevligt med loppis :) Synd att du inte hittade något. Och superifn outfit :)



Hopaps du har en bra söndag!

2011-09-18    11:26:06    http://livelearnlove.blogg.se/
Erika

söt outfit!! :)

2011-09-18    22:23:42    http://sparvel.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback