Hund.

2011-09-11 | 00:45:43 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
På tisdag ska vi få besök som ska se vad vi är för personer som vill bli fodervärd till en avlingstik. Det blir spännande och eftersom de behöver fodervärdar just nu. Så om vi har tur kan vi få ta en hund snart. Hoppas. Hoppas. Vi får se hur det blir hihi.
Jag är förväntansfull i alla fall. Vill ha en hund att kramas och promenera med nu typ! Då känns det inte lika tomt längre heller om jag har en hund att promenera med och kramas med. Ih.
Men Zoya bara så du vet. Jag kommer aldrig glömma dig. Du finns med mig hela tiden. Än om vi skaffar en ny hund och du vill ju att jag ska vara glad. <3

Amanda Jonsson

Åh, jag vill också ha en hund. Dock så är min mamma allergisk så det går inte. Åh.

2011-09-11    16:09:03    http://ajonssons.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback