Gosiga kläder är grejen likaså denna Söndagskväll-natt.

2011-09-26 | 01:30:12 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer

1. Såhär tokigt kan det bli när man ska ta kort på sig själv med självutlösaren, man får inte med hela huvudet haha! Lägg märke till bordet. Pappa köpte det igår, finfint är det!
2.Jag är sämst på att kolla in i kameran och jag älskar min filt. Dock råkade jag söla lite på den idag och på min tröja när jag kvällsfikade är så klantig...
3. Mitt hår blir sådär stort, lockigt och mysigt efter jag tvättat det och jag har ständigt läppbalsam på läpparna. Är lite för beroende kanske. Just nu använder jag bivaxcerat från Grön Gåva. :)

A.

ditt hår ser så gosigt ut! (:

btw, saknar dig lit' ja' ^^ hih

2011-09-26    14:40:13    http://byangelica.tumblr.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback