Fredag

2011-09-17 | 00:29:53 | Direktlänk | Dagens outfit | 6 Kommentarer

Fin tax va? Den med skålarna alltså och nu såg man hur lite stökigt det är på vissa ställen. Hehe. Jag bytte kläder efter jag hade duschat, spännande va, hade tights och en tjocktröja på mig innan, tjocktröjan jag har på bilderna är min mammas som jag lånat av henne bara. Den är så mysig och skön! Idag har jag cyklat intill stan,skrev ut min önskelista haha och sen när jag kom hem så pysslade jag ihop min önskelista, den blev tjusig! ;D. Köpte födelsedagspresent till en vän på stan, men en grej ska jag nog ta själv eller om jag ska ge den till nån annan vän som fyller år snart får se.. Köpte några grejer som sagt. Åt hemgjord pizza till middag, sen har jag mest kikat på tv, postkodmiljonären,idol, trädgårdsfredag och ännu mer idol medan jag skrev ett långt brev till samma vän som jag köpte present till. Lyssnat på nyaste Lykke Li skivan som är sjukt bra som pappa fick i födelsedagspresent utav mig som kom idag. Postat ett paket och ett brev. Inte fått något telefonsamtal så nu är det nog rätt kört för mig tyvärr.....

Men får söka en massa jobb, hoppas på att jag kommer in på någon kurs jag sökte ev. Annars ska jag söka distanskurser att läsa till våren och söka de i tid alltså och söka samma utbildning i vår igen. I morgon ska jag baka äppelkaka och åka på en loppis med pappa, sen får jag se vad som händer. På söndag ska jag också på loppis. Loppis är bäst!

Erika

Vilken rolig tax =)

2011-09-17    08:27:28    http://morgondimma.blogg.se/
emma härnqvist

tack, och det samma till dig!

2011-09-17    09:21:55    http://perfektion.blogg.se/
Karin

Tack du! Jag gillar verkligen din hårfärg, den är tjusig!

2011-09-17    15:59:50    http://oktoberfrosten.blogg.se/
marie

Gud vad tråkigt att du inte kom in :(

Måste vara en bra utbildning då eftersom ingen hoppat av!

2011-09-18    09:15:53    http://lillbrun.blogg.se/
maria

vilken mysig kofta!

2011-09-18    16:35:29    http://konstbok.blogg.se/
Caroline

Synd att du inte kom in! Men precis, sysselsätt dig med något och ta nya tag vid nästa ansökningstillfälle. Det kommer gå bra!

2011-09-20    16:07:28   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback