Ensam Rävhane

2011-09-22 | 02:34:39 | Direktlänk | Tips | 1 Kommentarer
Den gick ju på tv för några veckor sedan och det är en teaterförställning som är så himla bra. Först tyckte jag den var seg men sen kom jag på att jag ville ju såklart se fortsättningen av den och kikade då på den HÄR, svt play är grejen alltså. Jag kunde inte sluta titta. Jag blev så himla fast i den. Det var så bra spelat utav båda skådespelarna. Jag vet inte vad jag ska säga. Det var bara så bra!
Jag tycker ni ska kika på en ensam rävhane om ni har lust och en recension av den kan ni läsa här
bilden är tagen från här http://svt.se/content/1/c8/02/47/59/29/vf-v36.jpg

Jessica - En flicka som är stark

åh. jag gillar sånt. den kanske man borde se då! Tack för tipset!

2011-09-22    15:28:06    http://jessi91.spotlife.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback