En sån där lista nu igen. Får aldrig nog! Den här har jag tagit av en fin vän.

2011-09-28 | 14:39:31 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Du heter: hannah thérése wincent gärling (önskar jag hette thomas också)
Smeknamn: hg, gurkan, hannah barbera
Låt som när du är ledsen sörjer till? apocalyptica - nothing else matters
Beroende av: Te, yoghurt, skärgårdsdoktorn och mamma
Du heter: Lisa Johanna Edlund
Smeknamn: Majs, majsan,prutten, fisen (majs kallas jag av några vänner, majsan kallas jag för ibland och såna där oseriösa namn som prutten, fisen och sådant kallas jag av Sanna hihi.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Säkert- Det kommer bara leda till något ont
Beroende av: Att få sova ordentligt en natt, typ 8 timmar, det är bra det, te, kaffe, yoghurt osv.
Vem behöver du mest just nu: Jag svarar som min vän här. Mig själv. Ja. Det behöver jag.
Vad tror folk om dig? De tror väl att jag är utåt, rolig, pratglad,snäll kanske? Vet inte...
Stämmer det? Ja.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är snäll, fin, har fina stora ögon eller att jag har fint hår.

Brukar du skratta för dig själv? Jajemen!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Yaaay! Nu vart de rätt! =)" (Det var en tjej som jag skickade ett sms till för att hon skulle få mitt nummer, så nu äntligen kan jag och hon ta en fika nån dag. Vi har inte träffats på superlänge typ.

Var bor du? Örnsköldsvik
Trivs du där: Mja. Helt okej. Flyttar mer än gärna härifrån till Umeå tack :D
Sprit, cider, vin eller öl: vin men brukar dricka det andra med ibland.

Brukar du bli för full: Det har väl hänt. Men det händer knappt längre faktiskt. Förutom typ om man är på festival heheheh.

Vad har du för mobil operatör: halebop refill men ska nog byta till telia!

Är du allergisk i mot något: Kött hehehe. Nä. Inte allergisk. Äter det bara inte. Alltså nu pratar jag om griskött och sånt där kött usch. fisk äter jag ju så.... Kiwi är jag allergisk mot.


Nästa mål i ditt liv: Flytta hemifrån. Börja plugga igen. Jobba. Bli något stort :D
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Lisa" "Hej det är Lisa Edlund" "Hallå" Alltså. När jag svarar i vår hemtelefon säger jag alltid hej det är lisa, men svarar jag i min mobil vet jag ju oftast vem det är som ringer så då säger jag typ bara hej eller något sånt eller så svarar jag och säger något knäppt hehe. Beror ju på vem som ringer också förstås.
Vem ringde du senast? Jag ringer nästan aldrig någon. Jag minns faktiskt inte när jag ringde någon senast heller ens.
Antal timmar sömn inatt: 6
Sov du ensam: mhm.

När mår du bra: När jag har ätit och är mätt haha. Nej men lite seriösare då kanske. När jag umgås med familjen, vänner. När det går bra i livet. När något kul händer. När någon budar på något jag lagt upp på tradera. Särskilt när man ser att det budats så det blivit lite pengar.  När jag kikar på tv med tända ljus, te och kanske något gott till om kvällarna. Det är fint. Eller när jag sitter och skriver brev till någon fin en.

När blev du fotad senast: Längesen. Fotar alltid mig själv ju!

Hur känner du dig nu: Trött. Oproduktiv. Lite nere. Men annars är det bra. Måste verkligen äta och ta tag i dagen snart. Ska städa och fixa lite paket och göra lite andra saker.

Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte. Någon färgglad färg bara.
Är du smart: nej inte så värst kan jag väl säga. Fast folk säger jag är det ibland.
Var du aktiv i skolan:Jag håller med min vän här. Det beror på hur man menar. För jag gjorde ju mina läxor, gick på lektionerna men jag var inte social precis inte i gymnasiet de 2 sista åren.
Vad saknar du: Jag saknar alla de där fina som ligger uppe i himlen ovanför stjärnorna just nu. När jag tänker på det. Gör det så ont ibland och jag hoppas att jag får ha kvar farmor länge till. Eller åtminstone något år, några år till. Men man vet aldrig vad som händer. Så jag hoppas inte på för mycket. Men jag tycker om farmor så mycket så det skulle göra så ont om hon också hamnade i himlen redan. Sen saknar jag Zoya varje dag. Jag tänker på henne och ibland kan jag börja gråta när jag typ ska sova och inser att hon inte ligger i min säng, eller ligger och snarkar. Men det värsta är när jag ser svarta saker liggandes, typ klädesplagg och tror det är hon. Sen saknar jag fina vänner som bor långt bort som jag inte träffat på länge. <3

Hade du en bra kväll igår: JA! :D
Favorit dryck på morgonen: vatten och te.
Rakar du benen: På sommaren: ja. Sen blir det inte så ofta. När jag orkar helt enkelt. Jag har inte så mycket hår på benen så det är inget man tänker på. Gillar inte heller att raka dem av den anledningen att mina eksem blir mycket värre utav det. Men sist gick det bra i alla fall, då jag testade en ny rakkräm.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Det är så sjukt olika. Men typ 12-2 eller tidigare eller senare. Men sen måste man ju kunna somna också efter man lagt sig....
Är du blyg? Ibland. Det beror på vilka jag umgås med.
Favoritmat? laxsås och pasta helt klart.
Sysslar du med någon idrott: Hehe. Räknas promenader och att cykla? :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jajemen. :D
Är du bortskämd:Verkligen inte!
Vad gör du i morgon: Fikar med en vän, kanske bakar något och fixar lite här hemma.
Vad är det värsta du vet? Att misslyckas. Att må dåligt på insidan.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vet inte. Det beror ju på hur mycket jag har. Men inte så särskilt mycket.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte.
Vad längtar du till? Besök av min kompis på Söndag,jag skriver det bara så jag ska peppa mig själv att göra fint i köket och städa en massa här. Det ska nog gå bra.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. Det tycker jag. <3

Vad är det finaste du fått? Vet inte faktiskt.
En speciell dag du minns: Studenten. Jag vaknade. Låg i sängen och grät. Skulle absolut inte gå på min student. Klev upp. Gjorde i ordning mig. Gick och väntade på att en klasskompis skulle hämta mig. Åkte till champagne/vin frukost. Sedan blev dagen bara helt fantastisk. Var med om ett nattligt äventyr och fick åka flak!

Hur gammal är du? 20. Men alldeles strax 21...
Tycker du om någon just nu: Jag tycker inte om någon så att jag är kär i någon eller något sånt där. Men jag tycker om mina vänner och min familj. Det gör jag alltid iofs. <3
Om fem månader: Vet jag inte alls. Men jag hoppas jag flyttat hemifrån och pluggar.
Du samlar på: Inget särskilt tror jag väl.
Gröna eller röda äppeln: Röda!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Har du strumpor på dig nu: ja.
Vad ska du göra ikväll: Vet inte. Men ska nog se Idol, halv åtta hos mig och den stora matresan <3.
Är det okej att gråta: Men ja. Klart det är!
När grät du senast: För några dagar sen någon natt när jag började tänka lite för mycket.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta, köpa lite nya kläder, åka utomlands en sväng, köpa lite nya skor, skänka lite pengar. Spara!
Bär du glasögon eller linser: Näpp. Men kan säkert bli snart då alla i hela familjen har glasögon förutom jag.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hahahaha. Nej!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11 oftast.
Har du piercing: Bara i öronen.
Vill du gifta dig: Det tror jag.
Vill du ha barn: mm 2 stycken vill jag nog allt ha. Kanske en Rut och en Julia. Eller en Frans. Eller något sånt där fint hihi. Drömma får man väl göra. Jag tänker då inte skaffa barn än på några år. Först måste man åtminstone ha vart tillsammans med någon några år. Ha bra ekonomi och en massa grejer! Hehe. Man måste ju först och främst känna sig redo för barn också. Det gör verkligen inte jag. Så länge får jag busa med andra barn :)
Solar du ofta: Hehe nä.
Är du bra på att laga mat: Japp! Det är bara komma hit så ska ni få min fantastiska laxsås mums.
Är du flygrädd: Vet inte. Har ju faktiskt aldrig flygit hör och häpna!
Gillar du att dansa: Ja. Fast jag är sjukt dålig på det haha.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!
Vilken är din favoritglass: Typ polkagris eller nåt smaskigt bara.

Tror du på ett liv efter döden: Nej...... :(
Tycker du om sushi: Bara ätit det två gånger och jag blev inte frälst precis hehe.
Vad äter du helst när du ser på film: Vet inte riktigt.  Det beror ju helt på vad jag är sugen på just då :).
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja. De bor tillsammans och har vart gifta jättemånga år och tillsammans. De är fortfarande kära och jättesöta. <3
Har du tandläkarskräck: Närå. Speciellt inte då min tandsköterska som jag har nu eller har väl olika och tandläkare är så bra. Det gör mycket!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls. Men om jag måste så kan jag byta om till morgon också såklart! :)

Vilken ögonfärg har du: Brungröna med svarta prickar i.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Eh ja?
Biter du på naglarna: Näpp!
Hur ofta tränar/motionerar du: Det är olika. Men jag längtar tills vi får hunden så man kommer gå runt höglandsjön varje dag då den kommer kräva endel motion vilket bara är bra för mig!
Senaste låt du hörde: Oskar Linnros- Från och med du! :)

Cecilia

Sv: Tack vackraste du! <3 Och ja det får vi aboslut göra! Kram.

2011-09-28    16:29:34    http://brandehav.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback