En lista.

2011-09-03 | 22:29:46 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Japp. Jag kommer alltid i tid nästan i alla fall. :)

HAR DU BRA KONDITION:
Det vet jag inte riktigt om jag har, men jag brukar gå himla snabbt i alla fall. :)

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Längesen. Fotar mest mig själv :).

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Lite ensam, men annars känner jag mig väl helt okej. Orkar inte tänka så mycket på allting. Men jag trivs med ensamheten just nu i alla fall. Har en mysig kväll för mig själv och sådär.


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Jag har ju alla möjliga färger, men blått tycker jag om och massa fler färger med, svårt att säga egentligen. Jag vet nog inte.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Ibland, men inte jämt.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Det kom någon tår när jag såg film precis hihi.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Haha, nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Jag såg på film med min syster och det var bara fint, sen läste jag bloggar och pratade med en fin internetvän innan jag la mig. Det var fint det.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te

KAN DU LAGA MAT:

Jajemen.

ÄR DU NYTTIG:

Kan väl inte påstå att jag är sådär supernyttig, men det är väl inte så att jag dricker en massa dricka och äter en massa godis. Jag brukar unna mig godsaker på helgen istället, än om det slinker ned någon kaka då och då på veckorna också, men man får unna sig ibland. Bara man inte gör det varje dag hehe.

ÄR DU BLYG:

Det beror på, men det kan jag väl inte säga att jag är.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Haha, först skulle jag gå upp vid typ nio, sen tio.. Men klev inte upp förrän halv tolv typ hehe.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Jag vet inte. Var hundra år sen jag spelade tv-spel typ.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Inget alls, spelar aldrig tv-spel så atte.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Inte så mycket. Blir typ berusad på en folköl ibland hehe. Men det är ju bara bra tycker jag. Då blir det billigt :).

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja.

JAG SOVER:
typ åtta timmar per natt och ibland mer eller mindre.

VAD SA DU SENAST?
Jag har säkert pratat för mig själv, men jag pratade med min pappa i telefonen och sa hejdå, ha det bra och sånt :).

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Urkult och en dag på Sundsvalls gatufest.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Just nu. Jag vet inte vad jag skulle behöva. Kramas kanske. Nä,men sällskap vore fint eller jag skulle behöva ett telefonsamtal i morgon eller på måndag tack. Håll tummarna för det.

HAR DU SNYGGA SKOR:
De är väl fina eller nått.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Jag sa ingenting. Inte förrän mina föräldrar ringde och sa att de vart på loppis på Ikea.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja, som varje natt.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej, tyvärr.

HAR DU KÖRKORT:
Nej, men ska väl börja övningsköra någon gång i framtiden i alla fall hehe.

ÄR DU ENSAM NU:
Ja.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Det är ju Söndag i morgon, så då ser jag framemot att mina föräldrar kommer hem igen :).


Helena

har lagt till dig nu

2011-09-03    22:37:29    http://helenaskvarter.blogg.se/
Victoria

Åh, älskar att läsa sånna listor, hehe! ;)

2011-09-04    10:04:18    http://frukostera.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback