Dagens loppisfynd och honung som verkar spännande som jag köpte på torget.

2011-09-03 | 17:51:35 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Det var en kvinna som haffade mig, först hade jag kollat på det men orkade inte fråga om pris. 30 kr för en oöppnad förpackning Henna och inpackning. Där gjorde jag allt ett fynd :D.
En bok för 10 kr och tjusiga örhängen för fem kronor.
Detta fyndade jag på backluckeloppisen som var idag.
Köpte en vitlökspress på Röda korset för 5 kr. Det var halva reapriset. :)
Köpte en liten honung som verkade spännande på Bondens Marknad inne i stan, eller det var höstmarknad och matmarknad också, eller vad säger man typ, europeisk matmarknad var det med. Jag kostade på mig en liten söt honungsburk för 20 kr. Får hoppas den är god i te bara :).

marie

Aah, den där inpackningen har jag kollat på men aldrig testat, berätta sen hur den var! :)

2011-09-04    21:27:02    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback