Söndag

2011-10-23 | 22:33:21 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Idag har jag haft en bra dag. Mamma och jag har promenerat i stora staden eller okej, lilla kanske. Vi har köpt lite födelsedagspresenter till Sanna som fyller år i början på november. Jag fick kläder eftersom vi hade rabatter och då var mamma rar och tyckte jag skulle få lite kläder eftersom jag behövde lite stickat och lite annat. Blev gladis och hittade endel fint, bra med rabattkuponger hehe. Fina mamma! Sen så i smyg köpte hon nagellack till mig som jag sa var tjusiga. Oj. Vad min mamma är fin! Världens finaste är hon, vi gick och fikade på UH och det var smaskens också, men jag ska nog ge några nagellack till Sanna kanske om hon vill ha, hihi. Sedan så åt jag god middag och hasselnötsglass och kaffe till. Gottis! Promenerade med pappa och hunden ikväll, det var mysigt. Sen har jag mest pysslat här hemma och igår hände inte så mycket, var bara hemma och min dag var väl sisådär. Men Sanna hälsade på i alla fall och åt middag, det var mys. I morgon borde jag rensa garderoben och beställa min kurslitteratur. Sen lägga upp auktioner på tradera, det låter som en bra grej. Fast jag ska åtminstone göra fint här hemma, promenera, åka på stan med pappa och soptippis, hehe.
Nu ska jag läsa lite bloggar och jag borde även färga håret i morgon, oj så längesen jag gjorde det nu alltså, lite latmask är jag allt.
Puss

Fanny

Låter super mysigt:* Fin mamma du har!

2011-10-23    23:10:23    http://blanchettleaf.blogspot.com
Olga

sv: Visst är den! Man kan se den hur många gånger som helst. Och skådespelarna är helt fantastiska.

2011-10-24    11:10:49    http://beyondthis.blogg.se/
catarina

sv. tack! :* & har fått ditt brev sitter med det här bredvid mig inte hunnit öppna det för jag kom precis hem hihi, spännande!! :D <3

2011-10-24    18:30:58    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Karin

>Ja, visst är de fina, också passar de perfekt till kaffe. Alldeles lagom storlek liksom!

2011-10-24    19:37:25    http://oktoberfrosten.blogg.se/
Sofia Schöön

Åh, låter som en jättetrevlig dag!

2011-10-25    20:12:13    http://sofiazim.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback