När livet är fint.

2011-10-01 | 23:21:18 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
Imorgon ska jag städa lite till, baka kakor och kanske ta en solig promenad om solen skiner. Sen får jag besök på kvällen av en vän jag inte träffat på ungefär hundra år. Eller jag skämtade nu. Vi sågs typ i när kan det ha vart. I December eller november förra året? Så vi har endel att ta igen så att säga. Jag ska visa honom Örnsköldsvik och Umeå om han fortfarande är på att åka dit en dag. Hehe. Sen blir jag firad i förskott av mina föräldrar imorgon och systrar+ min ena systers pojkvän eftersom ingen har tid att fira mig på måndag, så tar vi det imorgon istället. Men jag vill då inte ha alla paket imorgon ;P. På måndag får jag se vad som händer. Men jag hoppas det blir Ö-viks guidningen då :D. Jag vet inte om min vän är intresserad av konst, men jag kan ju till och med ta med honom på konstrundan då ifall han skulle vilja det. Det är ju gratis och en massa härlig konst. Ja. Det kommer bli fint!
Ibland kan jag inte låta bli att älska livet. För ibland är livet fantastiskt fint så det så! Särskilt när man har en fin vän som åker sisådär 13 timmar bara för att umgås och hitta på en massa roliga saker. Det är så riktiga vänner ska vara! :D
PUSS på livet. Nu borde jag hoppa in i duschen. Ps: jag hoppas på att kunna styra upp en bra sak. Mer om det senare!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback