Min syster och min vän promenixar i Umeå då vi var där för dagen :D., jag smygfotar fast de var ju medvetena om det haha! :) Sen blev det andra bilder också.

2011-10-05 | 23:44:26 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Sanna och Jose ser typ lika långa ut bara för att hon har höga skor hihi. :D
Jose spexar :D.
Sanna var väl den som var mest pepp på att vara med på bild ;P. Men hon smygtog en massa kort på mig och min kompis som jag ska ta av henne sen om de blev bra när hon lagt  upp dem på sin bilddagbok och oj vad jag älskar min kamera ibland. Dessa bilder blev ju sjukt bra och kolla vad fint skrivet!
Jag och min kompis gick sedan efter ett par timmar och mötte min syster för att gå och fylla på våra magar med lite energi!
Sanna var glad över det hon shoppat och nu när jag tittar ordentligt så tycker jag att den där handen som är där ser ut som Joses hand, haha jag vet inte :P. Men det borde ju vara hans hand! Jag skulle ju bara smygfota honom, det var ju det han sa, när han inte märkte det, så jag fick inte så många tillfällen till det haha. Är inte så bra på sånt ;P.
Det blev Barista, vi valde grillade mackor allihopa och ja....
Här väntar min vän på maten men sedan fick vi maten och en som jobbar där som gjorde maten, han... Råkade tappa ned en macka så då fick vi vänta också fick vi en extra macka och sedan bjöd de på supergott kaffe på maten. LYXIGT och snällt! Ett stort ++++++++++ till Barista i Umeå. Tusen stjärnor får ni hihi! :D
Vi allihopa tog detta, men det var bara jag och min kompis som valde vegetariskt, han var värsta häftig och var lite vegetarisk haha :). Sanna tog typ något annat, vet inte vad det var nu, men något häftigt i alla fall. Kyckling och bacon tog hon och vi tog med honung, sån där ost halloumi, cream cheese men det var det nog i sannas också och den där typ salladen var sjukt god också nomnom! :) Barista är grejen ibland hihi.
En häftig tant bara! :) Om du ser det här coola du. Så tycker jag du hade en väldigt häftig outfit! :)


<3<3<3<3<3 också var det djurens rätt folk ute och jag fick skriva på en namnlista för en bra grej. men djurens rätt killen var ju inte där :(. Blev lite ledsen i hjärtat faktiskt, men den där tjejen var jättetrevlig och söt i alla fall hihi! :) Hon önskade en trevlig dag också!

Fint <3<3<3!!
Jaja i alla fall. Vi åkte ju till Umeå för att jag ville dit eller alla ville dit och Jose blev frälst i Umeå och hoppas verkligen på mig nu att jag kan flytta dit till våren eller jag hoppas ju det också. Måste ta tag i att söka kurserna nu innan det blir försent till våren då alltså. Så han kan komma och hälsa på, så kan han och jag festa järnet, han får se mig baka, han har ju bara sett mig laga mat hehe. Det är ju min grej det där att baka och laga mat. Vi åkte tåget dit och hem och hela dagen var underbar. Dessutom utforskade vi Umeå lite mera, gick på ställen jag inte gått på så vi hittade spännande affärer jag aldrig vart inne i.  Jag hade en köp 3 betala för 2 på body shop, så jag shoppade banan schampo och balsam+ hallon shower gel där, fick ju pengar av farmor i present. Jaja. Nu orkar jag inte skriva mer.
Men det var underbart i alla fall och jag shoppade bara bra saker hihi. + att jag köpte en tubhalsduk för ett presentkort på Indiska jag också fick i födelsedagspresent. Fick ju bara bra presenter!:D
Han åkte ju vidare idag  så jag har inte så mycket mer att berätta. Ja, inget som är så spännande iaf. Spännande att veta att jamen vi pratade, vi drack te och vi tittade på kvarteret skatan ;P. Men det kommer fler bilder och vi hade sjukt fina dagar tillsammans och han är en sjukt fin vän. Ja. Fina vänner är det bästa som finns. Såna ska man ha och alla mina vänner är underbart fina. <3

catarina

HAHAHAH älskar tanten! eller a, din text om henne hahaha

2011-10-06    09:13:33    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Sofia Schöön

Helt underbara bilder, och jag blir så otroligt glad över att du verkar så lycklig och pepp! <3 har jag berättat förresten att jag nästan blivit vegetarian? Jag köper i princip aldrig kött i ulricehamn, utan äter det bara hemma i färgelanda, vilket innebär att jag har fem köttfria dagar i veckan. Känns som en bra början! :-D

2011-10-06    10:45:13    http://sofiazim.blogspot.com
Twins

va kul att du skrev på =)

2011-10-06    11:33:09    http://beckaliza.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback