Idag anlände ju hundpojken vi är fodervärd åt från och med nu! :D IH!

2011-10-07 | 00:13:03 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
Busiga pojken som gick och la sig i pappa å mammas säng! Oj oj! :) Busiga lilla du! :)
Men är du snart ett år och redan fotomodell?
Hej jag heter Flux och jag har nu flyttat till ett nytt hem för att mina förra ägare dom hade inte tid för mig längre så då var det dags för mig att flytta till några som jättegärna ville ha en hund och som saknar någon att gå ut och gå med. Så nu kommer jag att få leka en massa, idag har jag lekt ganska mycket och vi har promenerat ganska långt och mina nya ägare tycker att jag är så bra för att de är vana att gå med en äldre hund som var sjuk så, de tycker att jag är bra som går snabbt och de kan gå i raskare takt. Jag tycker om mina nya ägare och de tycker att jag verkar vara en lugn, snäll kille som inte tigger någon mat eftersom jag är en sån där häftig hund som ska testas när jag är runt ett år, eller ett år och några månader, så ska jag testas och se om jag kan jobba för försvaret och det tycker jag ska bli spännande. Men innan du ska testas Flux så ska vi se till att du blir duktig på att gå i koppel och inte lika nafsig, du ska få leka med mycket leksaker och bita på bra leksaker och sedan ska du bara få din egna specialkost och du är så duktig och bryr dig inte om någon annan mat. För du får ju bara äta din egna specialmat. Nu ligger du och sover gott och jag hoppas du fortsätter sova gott hela natten så ska du få gå på en mysig morgonpromenad med mamma i morgon så ska du och jag gå på en promenad senare på dagen. Jag tycker redan om dig. Du verkar vara världens gosigaste hund och söt är du som få också! Det verkar du veta om också ;).

Eleonore

Så stor och fin han är, hoppas han kommer trivas hos er :)

2011-10-07    09:03:03    http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Erika

ååh vad söt! :D

2011-10-07    09:54:20    http://sparvel.blogspot.com
Cilla

Men vilken snygging! :D

2011-10-07    17:45:16    http://brandehav.blogg.se/
Erika

Vad gullig han är! =)

2011-10-08    15:45:03    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback