Fredag

2011-10-21 | 21:41:21 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Har lite bloggtorka just nu känner jag. Men jag har inget vettigt att skriva om. Händer inte så mycket just nu. Har mest vart hemma hela veckan och just nu känner jag mig mest rastlös och nere. Känner mig inte på topp helt enkelt. Men det kan man väl inte alltid göra. Det gör ju ingen liksom. Men snart ska jag kika på Den stora matresan och Halv åtta hos mig i alla fall. Men jag tänker inte skriva något mer nu. För då blir det bara massa deppigt skit och det är ju inget intressant att läsa om. När pappa har lagt sig så ska jag dejta tvn i alla fall och utnyttja vårt braiga programbibliotek och kika på bra tv. Jag har i alla fall sökt csn nu så nu ska jag bara införskaffa kurslitteratur tills jag börjar plugga om några veckor, fast snart,snart är det ju och jag är rädd. Att jag inte ska klara det. Men jag ska kämpa som tusan. Jag klarar det! Jag måste klara det. Sen har jag sökt en hög med kurser att läsa till våren. Hoppas,hoppas,hoppas, jag kommer in på de som ligger högst upp på min lista i alla fall, det skulle vara fint. Det är verkligen kurser jag vill läsa av hela mitt hjärta+att jag kan få flytta då också, eftersom de är på heltid endel av dem i Umeå, de jag har sökt. Jaja. Håll tummarna för att jag kommer in på kurserna jag sökt :). Då jag sökt i tid och alltihopa!
Nu ska jag göra en kopp te och dejta tvn i alla fall. Skriver mer senare. Upptäckte nu att jag har nog endel att skriva av mig om ändå.
puss


Anna T

sv: Bara 50kr typ :D

2011-10-21    22:06:24    http://annatjernstroms.blogg.se/
Fanny

Klart du kommer klara det! Tro på dig själv Lisa!:*

2011-10-21    23:42:11    http://blanchettleaf.blogspot.com
Olga

sv: Tack så hemskt mycket, hösten är himla fin!

2011-10-22    21:12:18    http://beyondthis.blogg.se/
Becca

Åå hoppas du mår bättre snart tjejen <3!

2011-10-23    00:30:24    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback