Födelsedagspresenter som jag fick när jag fyllde år i måndags, både i för och efterskott :).

2011-10-07 | 11:40:40 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Det goda teet från Grön Gåva fick jag av min syster Elin, det är ett vitt te med hallonsmak, det är jättegott! :) Nyttigt också! De tjusiga nagellacken, tesilen med kannan på fick jag av fina Lenita, tack så mycket! Blev jätteglad, har det ena nagellacket just nu det som är orange och ugglan är en sparbössa som jag fick av  min syster Sanna. :) Fick te av lenita också, det har jag inte heller smakat ännu, men det verkar spännande.



Tekoppen och hjärtetesilen fick jag av mina föräldrar. Precis den koppen jag ville ha. <3



Burkarna fick jag såklart inte haha, jag har bara lagt teet jag fick av mina föräldrar i burkar, Äppelpaj med vaniljsås te och varm choklad med grädde te, har inte smakat det med smak av varm choklad ännu. Det blir spännande! :D



Mango duschcreme och body butter från bästaste body shop av mina föräldrar ;) som de köpte när de var i Sundsvall hihi.
Dålig bild men det är ett förkläde och en kökshanduk som jag också fick av Sanna, precis vad jag ville ha också. <3

Detta överraskade min vän Jose mig med när han var på besök, jag fick det precis då klockan slagit över till måndag, jag blev superglad och överraskad förstås. Nu har jag fina och bra pennor att skriva brev med när min brevskrivarlust infinner sig :)



Presentkort på Din sko och Indiska, ett kort som passar mig perfekt som det stod grattis på, ett till block och en parfym från body shop också av mina föräldrar som luktar nom nom nom!



Tre bunkar att göra underbara kakor i eller mat ;P. Inte så spännande att se men bra för baktanten Lisa att få!



En mysig skiva med lite gott och blandat på :). Som jag fick av Göran men det var Elin som ritat på den ;D.




Fick en helt underbar sak också med posten av finaste Catarina, det är en massa fina ögonskuggor, helt fantastiska, precis i min färgsmak! :) Ska nog testa en färg då jag ska sminka mig senare idag! :D




Bara för det här kortet var så fint! :D



Fick tjusiga örhängen av en annan vän också med posten, av min vän Magdalena i Tyskland :).



Typ en mobilgrej tror jag att pryda mobilen med? Fick jag också av Magdalena :D.



Fick ännu ett block av mina föräldrar :). Jag älskar verkligen alla presenter jag fick, de var så himla bra! Dessutom har jag inte fått av Carro, Erika än och det har man ju att se framemot hihihihi. Har ett paket att hämta ut på posten också från en brevvän. Sjukt spännande! En brevvän och vän menar jag. Ska hämta det i morgon!!!! <3 :D



Fick mumsiga doftljus av Sofia, också en brevvän, men jag fick ju paketet med alla grejer jag vunnit också, så då blev det som en födelsedagspresent det med :).



Ett kort som pappa skrivit på från farmor!



Farmor hade pratat med pappa och undrat hur mycket hon skulle ge, de pratade och pratade, farmor tyckte först tusen eller så sen kom hon på att etttusenfemhundra var bättre för att man får så lite för pengarna nuförtiden. Så söt farmor är! Jag har fått jättemycket för pengarna också för jag är så duktig på att fynda! :D

HEJ JAG ÄLSKAR ALLT JAG FICK I ÅR OCH JAG ÄLSKAR ATT FÅ PAKET! <3 :D Har paket att se framemot av Marie ikväll också, har hört rykten om att hon hade köpt present åt mig. Spännande hihi.

Devinia Euvel

Finfina saker!

Nästa gång vi tar en fika ska jag ha med mig en present till dig också. :}

2011-10-07    13:38:51    http://devinia.se
Erika

fina saker! :) Ett sånt förkläde har jag också, det är så gulligt! :D

2011-10-07    14:24:58    http://sparvel.blogspot.com
Mikaela

Åh alltså ugglorna <3

2011-10-07    18:11:20    http://sagorförbarnsomärvuxnanu.se
Erika

Många finfina presenter! =)

2011-10-08    15:45:21    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback