Fika med fina Angelica idag som tog bussen till mig idag för några timmars trevligt sällskap som mig :).

2011-10-13 | 00:58:07 | Direktlänk | Fika | 3 Kommentarer
Fin tekopp tog jag idag, men det gör jag varje gång, testade ett nytt te också, det var jättegott! :D

Jag smygfotar min söta vän!
Jag var tvungen att ta med blixt för det var så mörkt just där vi satt och då blir det ju inte alls lika fint. Men gott var det och mätt i magen blev man såklart! Nästa gång får jag gratis, wohooo! Då jag fyllt en sån där lapp ni vet. Då man är stammis fika gäst och alltid tar såna där stämpellappar hihihiihi!

Söta tjejen! Dock kanske inte finaste stället att fota på men glömde fota något mer sen, var för upptagen att kika på Second Hand, Röda korset, Grön Gåva och att prata om allt och ingenting. Trevligt var det i alla fall! :)

Eleonore

Gud så smarrigt med räkmacka, måste jag äta någon dag :D

2011-10-13    09:50:23    http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
A.

Glad att vi hittade tillfälle o ses! Får bli en längre stund som sagt nästa gång :)<3

Btw, grattis till kursen du kom in på! Roligt! :)

kramis!

2011-10-13    18:26:58    http://byangelica.tumblr.com
Mikaela

Ååh vad fint, vill också fika med er nån gång! :D

2011-10-17    01:41:25    http://sagorförbarnsomärvuxnanu.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback