Fika med Devinia,Roky och Linn idag :).

2011-10-18 | 19:38:39 | Direktlänk | Fika | 2 Kommentarer
Blev tvungen att ta med blixt, jag fick gratis idag då jag fyllt en sån där lapp, räkmacka och chaite blev det. Fast fick betala fem kronor men det är ju typ gratis ;P.



Devinia och Roky som grimaserar :).



Linn :)



Devinia fotar och Roky kollar på sina bilar :)

Devinia Euvel

Supertrevligt var det. Och när gubbarna Daemon och Mattias drar till Katrineholm så ska vi se till att ha tjejkväll, tycker jag.

2011-10-18    20:31:24    http://www.devinia.se
Ema

åh, vilket mysigt ställe!

2011-10-24    14:16:52    http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback