Efter jag lämnat av min kompis på vårt resecentrum igår så promenixade jag på stan och sen träffade jag Carro :)

2011-10-06 | 11:51:19 | Direktlänk | Fika | 1 Kommentarer

Gott kaffe och god macka på Lundbergs, gårdagens macka så det blev halva priset. <3

Fina Carro var lite fattig för hon hade vart i Umeå och shoppat hon också. Fast jag var ju inte fattig då ännu, men nu börjar jag bli fattig. Haha. Men när man väl får pengar så man har pengar, då försvinner ju typ pengarna direkt. Men jag har lite pengar kvar åtminstone. Ska sälja saker på tradera med! Dessutom har jag fått mycket för pengarna. <3  Så jag bjöd henne på gårdagens macka och kaffe, sen bjöd hon mig på bussen hem så det blev ju typ samma sak :). Vi pratade om allt och ingenting och hade det bara trevligt som vanligt! Fina vänner gör livet som sagt!

Mikaela

Bah, pengar är ju till för att spenderas ;D De gör ju ingen nytta av att bara ligga i en plånbok och ta plats.

2011-10-06    15:29:28    http://sagorförbarnsomärvuxnanu.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback