Bilder från festen i fredags. Alla är marie! :)

2011-10-11 | 22:50:00 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Lullen som Marie! :D
Maries mamma är Marie! :)
Marie är sig själv och sprillen är bara sötsöt som vanligt! Maries hund! :)

Jag är Marie också. Fast jag såg mest ut som mig själv men ändå, fast här ser jag lite berusad ut huhuhuhu.

Söt hund!
Fin tjej som fick en massa fina presenter sen :).
Erik är Marie med svart hår!

Mats med sin flygare :P. Fast mats var inte marie! Han var Kapten Haddock :P
Jag var spexig bara!
Söt voff!

Sprillen är söt!
Marie och Mats med deras mamma! :)
Marie fick coola presenter!

Anders posar med trasan, han torkade upp när jag spillde lite vin......

Hahahaha. Älskar den här bilden. Anders och Ray är fascinerade av Rays gosedjurs hund som hon hade haha, sen ser ni en äkta hund där bakom också. Så himla söt bild!: D
Marie och Anders hihi. Sötisar!
Ray är glad med sin hund haha, medan vi spelar ölspelet i köket ;).


Fortsättning följer, ska avklara bilderna idag, men jag tar inte allihopa, de är sååååå många, ray måste ha fotat hela tiden tror jag och jag med... Haha. Men jag hade roligt i alla fall än fast festen blev lite sisådär... Men. Nästa fest ska bli bästast så det så!


Såhär ser jag tydligen ut bakifrån HAHAHAHA.

marie

Haha, raybilden var ju bäst! :D

2011-10-12    01:24:37    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback