Absolut sista delen från festen!

2011-10-11 | 23:22:37 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Det roliga med den här bilden är ju att jag märker att Ray tar kort så jag spexar mig och att vi alla ser så korta ut när Mats är så lång!
Sötisarna!

Dags att måla på igen! Hahahaha.

Fortfarande lika bra på att måla läppstift. Farligt att lämna läppstift  framme när den här killen är full! :P


Erik i den hemliga luckan!

Jag å lindis fular oss, men jag tycker nog Linda är finare än mig, jag är så tjock i ansiktet när jag är full haha fyfan. Nu ska jag inte dricka på länge igen!
Alldeles innan Mats och Marie följde med mig till stället där mina föräldrar hämtade mig så skulle det målas på igen!
Vi var bara fulla och spexiga!
Marie med sin gris. <3
Jag som nu skulle åka hem och var på g haha, nä behövde inget mer, huhuhuh, tur jag drack vatten i alla fall och Marie med grisen.

NU ÄRE SLUT PÅ BILDER!

Eleonore

Haha ni verkar onekligen ha haft det kul på festen :D

2011-10-12    18:09:45    http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Sofia Schöön

Sv: Åh, tack sötis!

Ska för övrigt lägga mig och skriva brev till dig ikväll. :)

2011-10-12    19:35:32    http://sofiazim.blogspot.com
Rebecca

Härligt! och vad söt du är Lisa!

2011-10-12    23:17:01    http://hallonsemla.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback