Tisdagens klädsel.

2011-11-29 | 23:20:51 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Dålig bild och så men. Jag har mina absoluta favoritleggings har typ på mig dem jämt, dåligt ställe att fota på också heh. Som ni ser är garderoben öppen, den går typ aldrig att stänga så.. Haha. Nåväl idag så klev jag upp på tok för sent alltså... I morgon ska jag gå upp i tid,sover för länge och lägger mig försent inte så himla bra. I kväll ska jag lägga mig i tid. Idag har jag fikat med Carro, hon bjöd igen mig på fika, kaffe och en sjukt god macka blev det, mumsmums. Fick ju present av henne också, sen såg jag att jag får pengar i morgon, glad tjej! Annars har jag pluggat ikväll, dock inte så mycket som jag borde ha gjort, men har gjort några uppgifter i alla fall, i morgon ska jag göra klart alla, så de är färdiga tills nästa övningsuppgifter och sen måste jag börja på inlämningsuppgiften som snart ska vara klar som verkar krånglig men det ska nog lösa sig. Måste börja tro på mig själv mera istället för att tvivla på mig själv.
Annars så orkar jag inte skriva så mycket mer, känner mig mest deppig drygt är det. Men just nu är det helt okej i alla fall, är bara himla trött. Så ska nog hoppa i säng snart, men först lite bloggläsning.
Puss!

Anna T

sv: Tack Söti ^^ va mysigt klädd du va igår!

2011-11-30    06:04:37    http://annatjernstroms.blogg.se/
Victoria

Snygga tights :)

2011-11-30    08:32:56    http://frukostera.blogg.se/
Anna T

sv: Tack ^^

2011-11-30    18:58:21    http://annatjernstroms.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback