Onsdag

2011-11-16 | 18:25:37 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Tänkte försöka komma med ett litet blogginlägg nu, vad har hänt sen sist jag bloggade då, i söndags slappade jag mest och var inte på topp, i måndags så pluggade jag med Marie på Biblioteket, vi köpte billigt kaffe som var gott och fikade på Lundbergs, det blev en grekisk macka, den var supergod och igår var jag i Umeå för att laborera lite, det var spännande att vara på Umeå Universitet för första gången och att se vilka som går den här kursen, läraren som vi hade igår var himla bra också, hoppas alla lärare kommer vara toppen. Idag har jag sett på en föreläsning som jag inte hade sett och försökt plugga lite till. Men är så himla trött idag.

Ska åtminstone läsa igenom några sidor i en utav böckerna. Postat ett traderapaket,promenixat med hunden och fixat lite här hemma. Sen ska jag se en massa på tv, nu blir det lite mer bloggläsning och snart något mer att äta. Äsch, jag har inget vettigt att blogga om. Så jag återkommer när jag har något spännande blogginlägg på g! Imorgon blir det mer pluggning alltså, vart alldeles för slapp på den fronten idag. Men jag måste bara rekommendera en sak, jag fikade på Bibliotekets cafet i Umeå igår och oj oj vad bra det var där! Allting var smaskens+ att det var mysigt och fint där också, dock lite dyrt, men annars var det bara bra :).
Jag ska ju i alla fall se lite matprogram på tv idag, så jag lär mig lite utav det också hihi. I början av December ska vi till Umeå igen och laborera, det ser jag massa framemot+ att jag får reda på i början av december om jag kommit in på nån av kurserna jag sökt till våren. Jag mjukstartar med en kurs än så länge och det känns som det räcker just nu, innan man kommit in i kursen och allting och i pluggvärlden igen :). Men kursen verkar himla intressant så allt ska nog gå bra!

Puss

Sofia Schöön

Åh, hoppas du kommer trivas med kursen!

2011-11-16    19:00:43    http://sofiazim.blogspot.com
catarina

sv. <3 !!!

2011-11-16    21:14:20    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Stefan Falkelind

Jag skulle också vara rädd från början om jag skulle börja läsa en kurs på Universitetet. Vilken press man skulle ha på sig. Ta ett steg i taget.

2011-11-17    12:28:00    http://stefanfalkelind.com
alice

tack så mycket, popis!!! ♥

2011-11-22    08:02:43    http://morninghollow.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback