Lördag.

2011-11-26 | 20:15:17 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Mina älsklingsleggings och en gosig stickad tröja har jag på mig idag, gillar att jag ser lång ut på andra bilden, är ju inte så himla lång, bara 1.70 hehe. Den nya stickade tröjan fick jag i måndags av Mamma, då jag bytte lite kläder som hon inte kunde ha, bytte till ett långt jätteskönt svart linne också som man kan ha som en klänning, är inte det linnet som jag har på mig på bilden. Idag har jag pluggat lite, måste plugga mer i morgon, fixat med studieförsäkran, jättelätt var det, internet är grejen alltså. Lagat smaskiga vegetariska enchiladas till middag, slappat, handlat mat och precis kikade jag på en film som var himla bra "Mina Eftermiddagar med Margueritte" som jag tycker ni borde se :). Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag kika på dagens avsnitt av "Så mycket bättre" och dricka te kanske. Mysig lördagskväll. Fast nu ska jag nog se på Så mycket bättre kanske om det kommit in i programbiblioteket. Jag ska sluta titta ned på mina bilder någon gång också. Lovar!
Puss.

Anonym

Tycker du passar väldigt bra i den blågröna färgen. :)

2011-11-27    13:55:35    http://sofiazim.blogspot.com
rebecca

sv: åh, tack så himla mycket!

2011-11-28    14:27:01    http://spaceherosuits.webblogg.se/
catarina

sv. aaa stockholm är fint! :>

2011-11-28    23:35:57    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback