Dagens gosiga klädsel.

2011-11-09 | 15:45:03 | Direktlänk | Dagens outfit | 0 Kommentarer
Skitsamma att jag ser sjukt bred ut på den här bilden, det bjuder jag på också får man se en del av mitt rum på bilden också. Nu har endel saker löst sig. Nu ska jag logga in i morgon och kika var man hittar föreläsningarna, i morgon ska jag följa farmor till tandläkaren också, hoppas hennes tänder sluta göra ont någon gång då, eller att det blir bättre för en längre tid efter i morgon. Idag har jag promenixat med hunden och mest tagit det lugnt, ätit mina goda kardemummakakor, postat ett traderapaket, om ett tag kommer Sanna hit då ska vi fira henne en dag i förskott, hon fyller år i morgon, då blir det nog sallad till middag och kakor i efterrätt mumsigt. Ikväll blir det en massa bra tv program att kika på.
Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback