Sista April 2011.

2011-05-05 | 18:24:49 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Först drog vi till klippan för att grilla men det gick ju dock inte så bra, här är Spencer!
Försöka få igång elden, ja, ni ser ju att det ryker lite, men det slocknade tyvärr typ lika snabbt igen....
Han är så söt!
Marie! :)
Haha rolig bild på Spencer, men han får gosiga kläder på sig! :)
Ja, eftersom grillandet inte gick så bra och vi var hungriga, så drog vi hem till Sanna och fixade maten där istället, här leker Peter och Marie sten sax och påse :).
Igen! :D
Äta mat! Fotograf:Sanna
Bilden var så himla rolig, Peter du får säga till om jag får ha den kvar eller inte ;P.
Sen drog vi hem till Devinia på fest :).
Sanna dricker öle!
Jag hatar att min arm ser jättetjockis ut men det spelar ingen roll, för jag gillar bilden ändå, så där ser jag tydligen ut när jag pratar :).
Daemon ;D.
Marie och Spencer.
Peter!
Elin.
Daemon,Mattias och Sanna i bakrunden.
Sanna och Roky leker lite. :)
Spencer,Marie och Jimmy.
Sen var Robert där också, men fick ingen bra bild på han, för en bild som han är med på är lite haha, ja, jag tror inte Jimmy vill jag ska lägga upp den ;P.
Sen skulle vi hitta en annan fest, men vi fann den inte, så vi åkte hem till Peter och drack kaffe och fikade istället :). Men det var en gosig sista april!

Säl

Vad mysigt det ser ut. :D

2011-05-05    18:35:39    http://moodfortotalwar.blogspot.com
Devinia Euvel

sv; Jag blev proppmätt, höhö. ;D

2011-05-05    18:37:25    http://devinia.se
marie

Hehe, fina bilder! jag sno den på mig och sprill, var ju jätterolig! :D

2011-05-05    21:33:37    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback