Måndag

2011-05-02 | 22:25:00 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Borde egentligen lägga upp massa bilder någon gång, istället för att de ska ligga i min dator bara, men nån gång så! Idag har jag pluggat färdigt halva inlämningsuppgiften, ska göra den helt klar i morgon, städat lite, skickat mejl, lagt upp auktioner på tradera,promenerat och frusit, fryser fortfarande för vi har det så kallt inomhus och utomhus är det också kallt, men då kan man ju dricka mycket gott te iställlet :). Men nu fryser jag inte längre iaf, härliga varma filt! Om ett tag ska jag se på Nitti Leaks, kanske dricka mer te och äta lite. Gjorde en misslyckad laxsås också, för att jag såg inte förrän jag hällt i matlagningsgrädden att den var gammal, så det var som ingen höjdare. Det blev avokadomackor och yoghurt till middag istället,sen lite banan på det, i morgon blir det stuvade makaroner till middag i alla fall tror jag, mums! Åh,avokado är så gott. Jag älskar mina avokadomackor och att mina drömmar på nätterna är så himla skumma just nu, haha, jag tänker inte berätta om min senaste dröm. Helt sjuk! Men nu har jag inget vettigt att tillföra känner jag. Man skulle ha haft choklad, choklad är typ det godaste som finns. Men istället blir det frukt eller någon smörgås eller yoghurt sen, mamma hade ju vart på Coop och köpt min älskade svartvinbärsyoghurt hihi.
Nu ska jag lyssna vidare på trevlig musik på windows media player och läsa bloggisar.
Nästa gång jag färgar håret ska jag nog bannemig köpa mig lite henna! Saknar den färgen, så himla fin färg alltså. Bara jag hittar den så. Men såg att Life hade en ny hennafärg, den var så himla dyr, det har jag inte råd med, men om jag blir rik tills nästa gång jag ska köpa färg så och hittar en fin röd nyans. Bild från September 2008, jag var jätteförkyld och frusen så hade på mig pappas tröja hihi. Nu är jag förresten typ helt frisk från min förkylning, äntligen!
Puss!

Erika

sv; ja det var jättekul, och ja jag tyckte också den var fin! :)



klart att du skulle passa i hängselbyxorna!! :)

2011-05-02    23:23:05    http://sparvel.blogspot.com
Erika

sv; det finns inget som heter fel kroppsform! ja gör det :)

2011-05-03    00:38:35    http://sparvel.blogspot.com
catarina

skönt att du äntligen blivit av med snuvan ;) & fin hårfärg ååh

2011-05-03    06:49:33    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback