Måndag

2011-05-09 | 20:05:00 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Bytte inte kläder idag förrän jag duschat vid klockan sex så man fick bli lite fräsch, tog bara lite bekväma kläder jag hittade i garderoben och ja, nu är det enda som behövs förändras i Sannas rum, väggarna alltså hehe. I dag har jag fixat med disk och tvätt, ja, det tog en ganska lång stund, börjat skriva på ett brev som jag ska göra klart någon dag, kikat lite för mycket på datorn och snart ska jag ta en liten hundpromenad och sen ska jag kika på tv. Min dag har vart bra faktiskt, har inte tänkt så mycket i alla fall, vilket är bra. Får hoppas min tisdag blir bra också och att måndagen fortsätter bli bra. Idag har det förresten vart helt fantastiskt väder ute, satt ute en timme och skrev brev idag, ska vara ute mer i morgon på dagen när det är sådär supervarmt, om det blir helt underbart somrigt väder i morgon med!

Puss.

Nathalie

Gillar ditt hår mucho!! :)

2011-05-09    20:31:54    http://vetterleins.blogg.se/
catarina

FIN!

2011-05-09    21:22:21    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Becca

sv. Jaa det var verkligen underbart väder :D idag också!

2011-05-10    22:31:33    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback