Lördagens första klädsel.

2011-05-21 | 13:43:36 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Sista bilden det blåste massor när jag skulle fota och idag kom min blommiga kjol till användning som hängt i garderoben ett tag och jag älskar den massor! Köpte den på Indiska på rea någon gång för ganska längesen. Ikväll blir det något annat när jag ska parta. Idag klev jag upp tidigt för att vara mig typ tjugo i nio, är lite trött för jag sov för lite, hehe, men jag är ganska pigg ändå. Nu ska jag alldeles snart rasta hunden, sen ska jag hänga upp tvätt och så, tror tiden kommer gå ganska snabbt tills det är dags att duscha och göra sig snygg innan jag drar hem till Sanna. Den här lördagen blir nog finfinfin den har ju redan börjat massa bra! :) Loppisrundor blir man glad av ju!
Puss!

catarina

fin!

2011-05-21    15:02:29    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback