Jag borde egentligen göra vettigare saker än att läsa bloggar och göra en lista, men alldeles strax ska jag vara produktiv!

2011-05-23 | 14:33:31 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer

Matvanor:

Bästa maträtt? Sallad, jag älskar sallad, det är så himla gott, eller kanske tacos, mums. Det finns ju så mycket gott, eller paj?
Bästa efterrätt? Marängsviss kanske.
Bästa dryck? Te såklart :).
Hatdryck och maträtt? hatdryck typ sån där äcklig saft typ fun light och hat maträtt  är nog sill.
Bästa alkoholdryck? Cider och vin.
Använder du smör på smörgåsen? Ja. Blir ju så torrt annars.
Smågodis eller färdiga påsar? Både och, men smågodis är mumsmums.
Favoritsoppan? Potatis och purjolökssoppa är ju alltid gott eller kanske broccolisoppa som jag åt en gång på Reuterdahls mums.
Favoritglass? Polkagris är alltid god, mmm!

Ytligheter:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Ingen aning, det blir inte så mycket eftersom jag inte har så mycket pengar, de senaste månaderna har jag inte shoppat mycket alls, jag köper mest på tradera och loppisar också. Kan faktiskt inte svara på den här frågan då jag inte riktigt vet. Men några hundra kanske om inte ens det, just nu är jag ganska fattig så det lär ju mest bli några billiga loppispengar då och då. Men det finns ju massa kläder och skor man vill ha jämt hehe. Jag kanske köper något på tradera snart.

Har du mer skor än kläder? Nej. 
Favoritplagg? Klänning.
Favoritfärg på kläder? Blått är ju alltid fint, eller kanske rött. Jag gillar de flesta färgerna.
Favoritfrisyr: Vet inte riktigt.
Bästa mönster: Blommigt.
Bästa accessoar: Väskor :).
Underkläder? Är jobbiga och svåra att köpa,  men de ska vara bekväma åtminstone!
Hatplagg? Har nog inget riktigt hatplagg,men det finns ju mycket man inte tycker är snyggt eller passar på mig, men kläder som sitter tight på kroppen tycker jag inte om fast egentligen hatplagg är nog jeans, för det har jag aldrig på mig och det är så obekvämt, men skulle jag hitta några riktigt bra så.

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar. Fast snart inte längre.. :( Fast sen kanske det blir till hösten igen om jag har tur. ja, riktigt tur måste jag ju ha då.
Vad vill du bli? Jag ville ju bli konditor, men just nu vill jag nog bli kock tror jag, eller jag vet inte riktigt. Men det är ju laga mat eller baka som jag vill hålla på med.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, fast vet inte riktigt om man kan kalla det en utbildning, pluggar ju bara upp till ett riktigt slutbetyg.
Är lönen viktigast? Det är väl att man trivs på jobbet som är viktigast.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nä. Men nån gång i framtiden när man har hittat den rätte så vill jag ha. När man har allt det där som behövs, ett stadigt och bra förhållande, ett fast jobb osv. 
Är otrohet okej? Verkligen inte.
Älskar du någon? Min hund, min familj och mina vänner såklart och många fler tycker jag ju också om. Typ släkten och andra människor man känner. 
Betyder familjen mycket för dig? Ja.
Vart åker du helst på semester? Just nu vill jag åka till Paris som vanligt alltså.
Bästa klimatet? Sommaren! När det är så varmt så man kan gå barbent.
Hemmafest eller krogen? Hemmafester helt klart!!!
Vad lyssnar du mest på just nu? Inget särskilt, lyssnar på massor :).
Favoritfilmer? Amelie från montmartre mfl.


Olga

sv: Åh, merci! Vad glad jag blir

2011-05-23    16:07:33    http://beyondthis.blogg.se/
Ellenkaramellen

Sv: ja, eller jag bor lite utanför Umeå:)

2011-05-23    17:26:43    http://ellenkaramelllen.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback