Hej ett loppisfynd för 75 kr i helgen ;), det fyndet ska få ta plats när jag flyttar sen nån gång också till min egna lägenhet!

2011-05-11 | 21:40:50 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Kolla vilket kap alltså! :D den är så himla fin! Eftersom jag inte har min säng kvar längre då jag sover i datarummet i en bekväm säng och slängde bort skrivbordet med som hängt med i tio år och var lite slitet, så fick jag massa härligt utrymme över på mitt rum :) och den är så fin. Gillar den massor! Sakerna har jag bara ställt dit, får se om det ska stå där eller inte.
Sen fick myshörnan bli där istället och lite nya collage fick det bli också hihi.

karin

jättefin!

2011-05-12    18:01:36    http://trattoria.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback