Grönt och fint när man promenixar hem och en brud bara.

2011-05-18 | 21:06:00 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Idag orkade jag knappt fixa mig hehe, eller orkade inte platta håret så satte upp det och råkade spraya alldeles för mycket och hej lite grön ögonskugga som är utanför kanske...
hej suddigt! :)
Hej skor :D.
Sen när jag gått förbi där kom tåget! :D

Sedan var jag nästan hemma,härligt med promenix!:)

catarina

åh ja det är sån vacker grönska nu!

btw, söti <3

2011-05-18    22:51:41    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Mikaela

Ååh vad fin du är darling :D

2011-05-19    00:51:08    http://moodfortotalwar.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback