Fredagens somriga klädsel fast sen när jag kom hem igen o va svettig så blev de en annan somrig klädsel.

2011-05-20 | 19:53:51 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer
Ibland måste man ju faktiskt orka fixa till sig litegrann också så man känner sig fin :).
Fast nu har jag den här klänningen på mig istället:
Åh, måste färga håret knallrött nån gång igen också :D Bild från 2009 i Juni.

Idag har jag skickat in min sista inlämning, så nu är det bara hålla tummarna igen och nästa vecka gör jag slutprov. Sen mest bara slappat, åkte intill stan och postade lite paket, lämnade tillbaka ett linne som mamma hade köpt som jag fick men inte passade i och tog ett annat istället, köpte lite alkohol för i morgon och nu ser jag mest framemot i morgon, då det blir storloppisen hihi! :)
Nu ska jag snart gå ut med Zoya, fixa med lite tvätt, kanske skriva ett litet brev, det blir en lugn fredagskväll, men det är gosigt det med ibland. Måste duscha bort en massa hårsprej ur håret också hehe.
Puss!




Sofia Schöön

Älskar klänningen på sista bilden! <3

2011-05-20    20:32:38    http://sofiazim.blogspot.com
catarina

Jättefin tjej!!

2011-05-20    20:45:24    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
jennifer

Fin du är!

2011-05-20    21:11:23   
Malin

Åh vilken fin klänning! Söt du är :)



Svar: Tack! :)

2011-05-23    15:58:11    http://cielrose.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback