Tisdagens första klädsel innan jag blev lite svettig haha så sen blev det slappis klädsel och hej världens bildserie!

2011-03-02 | 23:34:07 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
När man är lite sådär deppig och ledsen så är det bra att ha en hund att krama på <3.

Hej en himla massa bilder. I dag åt jag smaskens lunch med Erika, Broccolisoppa med en god smörgås till och sen blev det en macaron också, sedan promenerade jag lite på stan, köpte en ögonskugga för 10 kr och ett läppstift för 10 kr, bra med superrea :) och lite andra grejor som Devinia ska få i födelsedags/inflyttningspresent i morgon, hihi! Måste bara slå in dem. Sen har jag gjort endel annat också, men inte allt som jag skulle ha gjort idag. Man orkar inte jämt göra allt man har tänkt göra. Speciellt inte när man är lite låg. Nu ska jag läsa lite bloggar.

Puss!

Angeliqa

Vilken härlig kofta.

2011-03-03    06:39:56    http://sopnedkast.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback