Nyss fotade jag lite här hemma och mig också, fniss.

2011-03-15 | 23:25:34 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Hej fin rosa blomma!
Hej tjusiga tulpaner som min mamma fick av min grannes dotter, grannen har precis dött och hon ville ge blommorna för hur snäll mamma har vart emot Elsa och hjälpt henne och så. Snällt och rart tycker jag! Himla fina tulpaner också.
Jag i gosiga kläder framför kylskåpet haha och hej rummet där inne, där jag inte så ofta hänger, sover ju inte ens där längre, då sängen är så obekväm att sova i, den sängen jag sover i just nu, är grymt mycket skönare. Någon gång senare ska sängen bort därifrån och skrivbordet med. När jag hittat något fint skrivbord lite gammaldags, äldre att ta med mig sen när jag ska flytta hemifrån. Skulle vilja ha nya och skönare sittkuddar också.

Eh, det som ligger på golvet är min strumpbyxlåda som är överfull som inte går in i garderoben haha.

Mitt fina smyckeskrin där jag har de allra finaste smyckena eller inte längre, har en hög i en burk också. Men de är himla fina de som ligger i det där också.

lovisa/polichinelle

vilken nostalgimysig mjölbehållare!

2011-03-16    10:24:39    http://polichinelle.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback