Nu ska jag berätta vad som hände när jag skämde ut mig i Lördags på Eldkvarn.

2011-03-02 | 02:26:53 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Det var såhär. Jag var på Eldkvarn på Merry Can en pub här i stan, det är mest äldre som hänger där och mitt mål var väl att jag skulle lyckas hitta ett ragg. Men jag vet inte hur man raggar. Så då är det ju inte så himla lätt precis.... Jag tänkte att jag skulle kunna charma dem med mitt fina läppstift haha. Men då fanns det ju en kille där som var söt och snygg på en och samma gång. Jag tänkte såhär: Han är säkert 25, inte mer än 25! Så då ger jag först honom några komplimanger. Sen gör jag ju bort mig. Lite på fyllan sådär. Haha. Jag frågar hur gammal han är. Han säger..... Att han är 35. Jag skäms och säger "Men jag trodde ju du var 25" och sen går det några minuter och då säger hans kompisar "Grattis till förlovningen" och då fattar jag ju. Helvete. Vad jag gjort bort mig då tänkte jag och insåg att nä, nu går jag nog härifrån.

Ja, alltså jag kan inte ragga och jag förstår inte hur Sanna gör. Min syster alltså. Hon är fan grym på att få snygga killar. Haha ;). Fast jag har ju redan lekt av mig också. Jag är mer inne på att hitta någon just nu. Fast vadå lite hångel tackar man ju aldrig nej till.
Så då gick jag och hängde med Cilla och hennes pojkvän tills de skulle åka och då åkte jag också hem. Sen pratade jag med andra personer där också. En kille som hette Sven som älskade att baka. Tänk om han och jag var tillsammans. Värsta fint! Fast nu var det ju såhär att Sven var också lite gammal. Han var 32 och gift med en tjej som var jättesöt och snäll. Sven och hans fru var himla trevliga och roliga. Men som sagt. Nu vet ni. Vill man ha ragg ska man gå på Olles. Inte på Merry Can, speciellt inte när det är Eldkvarn som spelar, för då är det mest äldre personer haha! :) Fast jag fick ju ragg på Merry Can på juldagen men det är en annan femma hahahahah.

marie

Hahaha! Hoppsan, så kan det gå !

Men det är ju svårt att veta när man träffar folk sådär

2011-03-07    00:32:45    http://lillbrun.blogg.se/
Angeliqa

Så där blir det nog garanterat ibland när man är ute på jakt. Du kan ju tänka på det med ett gott skratt som en rolig upplevelse istället :)

2011-03-07    10:46:13    http://sopnedkast.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback