Måndag

2011-03-07 | 16:30:26 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Dagens mest irriterande boken jag skulle låna biblioteket fanns inte inne och kommer inte in förrän 28 Mars, men jag ska köpa boken på blocket istället till ett någorlunda bra pris i alla fall! :) Idag har jag fått brev, alltid trevligt, i morgon kanske jag får ett paket :).  I morgon är det semmeldagen,så då ska jag göra semlor. Ska nog göra egna semmebullar. Idag satt jag på biblioteket och pluggade lite, nu har jag två saker kvar att skriva om,sen lämnade jag tillbaka två filmer i Annas brevinkast, tur att såna finns hehe! Köpte ett nytt piercingsmycke också, så nu har jag ett igen. Sedan tog jag en solskenspromenad hem från stan och postade ett brev. Nu ska jag försöka hitta boken jag ska köpa och köpa den av någon på blocket. Sådär, nu har jag mejlat samma person igen, nu är det bara hoppas hon har boken kvar. Får sälja den på blocket sen när jag är klar med den i maj.  Nu ska jag laga mat, det blir mums! Jag är superhungrig. Efter det blir det lite plugg, fix med disk och ikväll ska jag självklart se på Gynekologen i Askim. <3.

Ska blogga om festen i fredags och slutet om min resa också tror jag. Ska blogga om en annan grej någon dag också. Har lite blogginspiration och ideer vad jag ska blogga om nu i alla fall :).
Bjuder på en gammal mysig bild från Mars 2009.

Linda Lundin

Jag fick oväntat paket idag på posten. Sådant är alltid skoj, när det är positiva saker iaf =O). Det var en dvd-film som jag inte har något minne av att jag beställt. Det fanns ingen avsändare eller brev med, så jag har noll koll på var det kom ifrån.

2011-03-07    20:58:30    http://lovely-lindsey.blogspot.com
krille

åh, tack!

2011-03-07    22:38:33    http://ellirk.blogspot.com
Becca

Men så störande, men det kan ju vara lite roligare med en egen bok. Slipper du lämna den ifrån dig sen :)



Å mys med semlor! :)



sv. Tack lisamys

2011-03-08    00:22:17    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback