Lördag i Uppsala, bakning,promenad och festligheter! Fast mest bilder på festligheterna hehe. Min resa del 2. Ursäkta för att det tagit en evighet för mig att få klart bilder och inlägg från resan! Så kan det vara ibland.

2011-03-08 | 01:31:46 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Fixad och klar för fest med en massa kakor och vad passar inte bättre än ett halsband med en glass på? :)
Jag ska sluta kolla ned på bilder jag vet och jag blev lite för full hehe, men det var skoj!



Min sovplats hos Lenita var jag ju bara tvungen att fota av någon anledning haha!



Lenita har ett himla fint rum! :)



Sannas söta katt igen hihi!



En massa kakor!



Söta Sanna posar lite innan festen börjar.



Vet inte varför bilden blev suddig men den är lite rolig i alla fall! (Du får säga till om du inte vill att jag ska ha kvar bilderna eller så!.)



Sen blev det dags för Lenita att klippa Sannas hår :).



Lenita och Sannas tjej!



En supergod cider som jag köpte, den rekommdenderar jag, verkligen helt supergod!!!



I ett fint glas också!



Hej jättesuddig bild men mysigt var det inne på Lenitas rum i alla fall.



Sanna fixar sig snyggis!



Under kvällens gång så blev det bara mer och mer kakor! :) Mysigt med kakkalas!








Sanna och två som var himla söta mot varandra hela kvällen hihi.



Lenita :).



Ett sött kärlekspar hihi!



I köket hängdes det endel där allt fika fanns! :)



Glada flickor!



Lenita och typ den ocharmigaste fulaste bilden på mig ni sett, hej tjockis, eller okej jag är ju glad i alla fall! Brudarna på bilden innan, sa att vi måste ju ha en bild på mig också, för jag fotade ju alla, så jaja, jag bjuder väl på det här!







Ett till kärlekspar ;D.



Så söta!





Råkade visst sätta på lite hög iso i fyllans rus.



Det fanns så mycket snygga människor hemma hos Lenita och Sanna på deras knytkalas.



Hänga lite i hallen!

Det var en helt underbar fest den 12 februari och hela lördagen var finfin! Jag däckade med kläderna på klockan fem på natten eller så. Jag förstår inte hur jag kunde sova med kläderna på, men är man full så är man!

Fortsättning följer!

PS: ÄR DET NÅGON SOM VILL ATT JAG SKA TA BORT NÅGON BILD SÄG TILL! SÅ GÖR JAG DET!

Lenita

ta bort den sista bilden på mig, hehe. var ett finfint knytkalas och mycket trevligt att ha dig på besök!

2011-03-08    02:03:28    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com/
catarina

åh va mysiiiigt! :D

2011-03-08    07:14:09    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Becca

Så himla mysigt det ser ut! Och så fina människor <3!



sv.Ja fint är det! Så himla härliga människor :D

2011-03-09    00:04:56    http://beccatroll.blogg.se/
Malin

Fina du! :) Vad härligt med kakkalas!



Svar: Det är Depend nyans 225 :)

2011-03-09    09:33:54    http://cielrose.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback