Hej. Ni märker. Kan inte ens skriva ett blogginlägg för det snurrar för mycket tankar i huvudet haha.

2011-03-30 | 00:56:36 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Jag har egentligen massor att skriva om. Men jag orkar inte. Alltså orkar inte. Jag har ingen ork. Nog att jag orkar med allt annat. Nä. Jag är inte lat. Jag tänker bara alldeles för mycket. Idag har jag tex dammsugat hela huset för att jag har tänkt göra det i hundra år, fixat med disk,tvätt, försökt plugga, eller tänkt det, skrivit brev,promenerat, pratat för mycket, tänkt för mycket, ja, alltså. Jag tänker för mycket just nu. Men jag återkommer. Kanske redan i morgon. Eller när jag mår lite bättre. När det inte är såhäääär mycket tankar och förvirrat i huvudet. Så ni vet. det. Men jag kanske redan är tillbaka i morgon. Nu ska jag hoppa i säng alldeles snart för jag är så sjukt trött. I morgon ska jag äta lunch med en vän, det blir bra. Sen ska jag försöka plugga, gå till studieplus, kanske skriva ett till brev. Sen är det snart fredag. Var på ett möte som gjorde mig mer förvirrad också, men det löser sig, för det klarnade upp saker också! Så jag blev inte bara förvirrad.
Hittade den här gamla bilden från 2007 på min bilddagbok och tyckte den var lite charmig eller egentligen lite konstig, men jag står typ och sjunger och sådär. Säg inte att ni vill att jag ska ha sån hårfärg nu. För tiden när jag hade såna färger är förbi. Inte bleka håret. Det gör jag inte längre. Men jag ska nog ha knallrött hår fler gånger och bleka än fast jag inte borde. Men det dröjer länge tillsdess. För mitt hår har sån bra hårkvalitet nu när jag varken bleker eller färgar. Tona ska man. Fan som sagt. Tänker och skriver för mycket.

GODNATT!

catarina

prata med miiiig :c

2011-03-30    06:58:11    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Lenita

hoppas att du mår bättre snart, lisavännen! <3

2011-03-30    08:54:23    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com/
catarina

sv. ja please do that <3 :( wanna know what's wrong

2011-03-30    11:44:11    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback