Fest hemma hos Devinia och Daemon och nästa helg blir det också fest, wow, festelifest är bra grejor för själen!

2011-03-08 | 00:36:20 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
När jag kom dit så var dom här där först, ja,såklart var ju Daemon och Devinia där, vore ju knäppt annars och jag vet inte vad Moss gör, hon ska väl typ ta något att dricka kanske ;P.
Bruden och luggen ser knasig ut, nagellacket säljer jag på tradera nu, som ni ser färgen på naglarna, gå in och köp ;P.
Äta ostbågar och ha snygga strumpbyxor mhm och jag undrar vad Moz gör ;P.
Sen lyfte Moz upp Daemon.
Robert dök upp :D.
Daemon skaffade sig en grön nagel och han gör något roligt igen!
Brudar ;D.
Vi poppade popcorn som jag tagit med mig, men de var sega, fast funkade bra i fyllans rus i alla fall! :D
JAG SÄGER BARA ETT ORD: HELT UNDERBAR FEST OCH HÄRLIGT UNDERBART FOLK <3. UNDERBARASTE NATTEN PÅ LÄNGE!
Sen blev det tydligen dags att lyfta honom igen? HAHA. :D älskar bilden alltså!
SEN SÄGER JAG SÅHÄR: ALLA NI SOM VAR MED, ÄR DET NÅGON BILD NI INTE GILLAR ELLER SÅ, SOM NI VILL ATT JAG SKA RADERA HÄRIFRÅN, SÅ SÄG TILL!!! SÅ GÖR JAG SJÄLVKLART DET!
Nu blev det den där vita fläcken igen, men, hehe, där filmar Devinia ;P.
Sen blev Daemon farlig och började skjuta! ;P
Devinia visar upp något, kanske en tatuering eller så.
Moss spexar!
Bruden fick också snygga naglar! (fan, vad jag är pinsam, har redan glömt vad hon heter, men när hon dök upp så var jag ju full, så jag skyller på det.)
Kärleksparet :).
Robert står i toalettkö hehe!
Robert vaknar upp efter att han däckat lite hehe!
Robert sov typ nästan men han skrattade ändå haha! :)
Eftersom Robert vaknat hade vi lite roligt åt honom, stackarn! Sen däckade jag kanske halv fem nån gång i en sackosäck, jo, jag var också lite full hehehe. Men grymt skoj hade vi det!
Som sagt är det nån bild ni inte vill ha kvar så säg till! Jag la inte ens upp alla bilder ;P, än fast man kan tro det hehe!

Lenita

det där ser ut att ha varit en himla trevlig fest! fin grön ögonskugga.



imorgon ska jag langa iväg ett brev till dig!

2011-03-08    01:45:38    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com/
moss

Bilden där jag bjuder på mig själv kan du gärna ta bort XD Den var ful. Annars så var det asbra bilder!

2011-03-08    01:57:16   
catarina

åh nu blev jag partysugen :D

2011-03-08    07:11:47    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
marie

Jättefin ögonskugga! :)

Och det ser ut som en rolig fest! hoppas nästa helg blir lika bra ;D

2011-03-08    20:42:33    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback