Dag 9,dagens klädsel.

2011-03-17 | 13:20:57 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Idag blev det slappa tröjan och sammetsleggings. Nu måste jag kissa hundar och sen ska jag följa med pappa till Järved på något som kallas för, nu har jag glömt namnet, men man kan väl säga det lite förenklat, andakt, minnesstund för farfar. Eller nä, tacksägelse kanske det heter. Nu kommer jag inte på ordet. Nästa fredag blir det begravningen.
Hoppas ni får en bra torsdag, det kommer säkert jag få.  Hoppas jag.

Puss.

Sofia Schöön

Åh, fin du var i håret idag!

2011-03-17    14:04:05    http://sofiazim.blogspot.com
catarina

tack söto!

och jag håller med föregående talare; sofia. fin i håret! :)

2011-03-17    19:01:17    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback