Dag 16: Självporträtt i svartvitt

2011-03-24 | 12:16:43 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Först den här bilden från 2006 i December.
Den här bilden från Juli 2007. Det var dagen innan jag skulle börja jobba på mitt sommarjobb och då kände jag mig lite rädd och opepp haha. Så då såg jag ut sådär haha, men det gick superbra på mitt sommarjobb då och jag trivdes super!
Den här bilden från November 2007
Den här bilden från Augusti 2008
Det här från Oktober 2010.
Det sista från Januari 2011. Det blev lite blandade bilder som jag hittade på datorn. :)

catarina

jävla fino!



sv. tack! ;*

2011-03-24    12:40:35    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback