Ännu en lista.

2011-06-03 | 23:33:20 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer

nämn något som gjorde dig glad igår:
Att prata i telefon med en finfin internetvän i natten innan jag skulle sova, hans röst är så avslappnande så jag blir alltid så trött, det är fint det med.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
satt här och lyssnade på musik å läste bloggar.
Det sista du sa högt:
haha det säger jag inte här! det är för pinsamt att skriva :). Men godnatt till pappa iaf.

Det senaste någon sa till dig:
godnatt.

Vad har du druckit idag:
Oj,massor, kolsyrat vatten med citron och päronsmak inte samtidigt då, äppelcider,päroncider,äpplejuice och te. Borde ha druckit mer vanligt vatten hehe.

Vad var det senaste du åt:
en salmiak chokladbit.

Vad var det senaste du köpte:
det var nog fikat på Lundbergs i Onsdags :).

Vad är det för färg på din ytterdörr:
vit.

Vad är det för väder hos dig nu:
ljust och ganska varmt, eller lite mörkt.

 

Godaste glassmaken:
polka men jag fick nog en ny favorit idag, brownie mums!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
jaaaa.

 

Sover du tungt:
ganska, fast inte alltid.


Drömmer du mardrömmar:
det händer.

Trivs du med ditt jobb:
har inget jobb, men när jag väl får ska jag bannemig trivas, annars är de ju inge kul.


Favoritklädsel:

klänning <3, måste skaffa fler alltså! säljer ju och blir less på vissa, jag har som mål att ha hela garderoben fylld!


Favoritlåt just nu:

Ingen särskild.

 

Vad ser du om du tittar till höger:
fönstret.

Vad ska du göra härnäst:
läsa klart alla bloggar och sen ska jag nog sova.

Höger eller vänsterhänt:
höger

Humör just nu:
det är väl typ bra.

 

Favoritgodis:
choklad eller salt eller surt. alltihopa!

Kläder just nu:
mjukiskläder. <3

Sommarplaner:
Jag har faktiskt inga särskilda planer ännu, skriver mer om vad jag vill göra i sommar senare, men vissa saker vill jag ju jättemycket men picknickfestivalen på måndag :).

Hur många kuddar sover du med:
tre.

Spelar du något instrument:
nä, verkligen kass på det.


Morgon eller nattmänniska:
båda två, jag kan vara båda två faktiskt!:)

Vad är viktigast för dig:
människor. :)

Snarkar du:
Nä eller ibland.

Längtar du mest efter just nu:
hångla vore fint. fast jag längtar mest efter mitt slutbetyg just nu och mer pengar.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback