Smoothie och färgglada naglar i olika färger.

2011-06-02 | 16:44:42 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer

Gjorde en smoothie av blåbär,hallon, lite vaniljyoghurt och sojadryck det var mumsmums, men nästa gång måste jag låta bären vara framme lite, de var så himla kalla hehe. Unnade mig den efter jag hållit på med disken ett bra tag, men fint blev det!
Mina fingrar ser tjockast ut här ungefär, men jag har ju tjocka fingrar också,jag tyckte det blev fint! Nästa gång blir det några andra färger :). Sen gjorde jag hårinpackning och gjorde slut på en jag hade och tog en välförtjänt dusch så nu luktar jag mums,mums!

Mikaela

Asfint!

2011-06-03    00:22:49    http://lobotomi.blogg.se/
marie

mmm mums! :)

2011-06-08    21:09:06    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback