Onsdag.

2011-06-01 | 18:31:58 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Jo, vi måste städa på vår bro hehe :)
Var tvungen att byta kläder när jag kom hem för jag var jättesvettig, jag hade för mycket kläder på mig, det var kallt när jag cyklade till stan sen när jag kom dit blev det supervarmt, upptäckte sen att det var 20 grader utomhus när jag kom hem, här är mitt nya linne som jag fick av mamma från Veromoda i helgen och ett nytt läppglans jag köpte på tradera som var oanvänt såklart för en billig peng. Idag har vart en bra dag, har skickat in lite papper till komvux och beställt slutbetyg. Nu är det bara hålla tummarna på att allt ska gå bra och att jag får det snabbt. Nu ska jag gå ut med hunden i det ljuvliga solskenet, sen får jag se vad jag hittar på!

Puss!

catarina

oh vilket sött linne!

2011-06-01    19:23:02    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Lenita

åh, vilket fint linne!

2011-06-01    22:27:48   
Becca

Sötnosen!!!



sv. Ja en vacker dag kommer du o jag hitta en varsin fin pojke att bli sådär härligt kära i! :D

Mår du bättre nu fina Lisa?

Jaa landet är verkligen underbart!

Har du haft fina sommardagar nu när solen skiner?

2011-06-05    20:23:14    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback